pondělí 15. srpna 2016

SATURDAY


Hezký začátek týdne všem. V době, kdy čtete tento článek, jsem už pravděpodobně zhruba hodinu na cestě do Nového Boru. Možná se ptáte, co právě tam. Dočkala jsem se a konečně i já vyrážím na pětidenní odpočinkovou dovolenou- společně s přítelem, se sestrou a jejím přítelem. Pobyt je relaxační včetně wellnessu, tak doufám, že budeme nadšení a obohaceni o spoustu nových zážitků z našich výletů. Nemůžu se dočkat. Určitě budu fotit, co se dá, takže se brzy můžete těšit na články z našich cest a celkové dovči. Prozatím mne můžete sledovat na instagramu. Dneska bych vám chtěla ukázat fotky ze sobotního prima stráveného dne s přítelem a rovnou vám dát i dva tipy na moje oblíbená místa buď přímo v centru Opavy, nebo blízko ní. A samozřejmě se nebudou týkat ničeho jiného než jídla. Kdo by ho nemiloval?


Když jsme s přítelem přemýšleli, co v sobotu podnikneme, padla volba na kavárnu Dolce Vita. Kavárna se nachází nedaleko Ostrožné a co mě na ní zaujalo hned po první návštěvě, byl její interiér. Takový pohádkový. Romantický. Do fialova. Má krásný lustr i nábytek. Pro mne je velmi důležité, abych se v kavárně cítila dobře a nic nenarušovalo moje soukromí. Tato je přesně taková. O výborné kávě, zákuscích a nabídce dobrot ani nemluvím. Chodíme do ní s přítelem velmi rádi!






Z kavárny jsme se přesunuli do Tesca, kde jsme nakoupili potraviny a ve výprodejích v F&F jsem ulovila skvělý top. Taky mě překvapila nabídka zlevněných knih, kdy u mnohých je sleva až 70% z původní ceny. Hned jsem si udělala zálusk na minimálně pět z nich...


Než jsme se z Tesca dostali ven, bylo zhruba 17:30. Ideální doba na to, abychom si zajeli na večeři do zrenovované restaurace Salaš, která se nachází v Kajlovci u Hradce nad Moravicí. Už jednou jsme ji navštívili a odcházeli z ní výborně najedení a spokojení. Restaurace je krásná už z venčí a dřevěná pergola u ní je na posezení v létě naprosto ideálním místem, kde bych vydržela sedět klidně celou věčnost.




Co se týče nabídky jídel, je obsáhlá tak akorát, což vždycky ocením. Nemám ráda jídelní lístky, které obsahují přehnané množství jídel a vy si tak nemůžete pomalu vybrat. Ač je to trošku klišé, nemyslíte? I na jídlo se ode mě dočkáte samých pozitivních ohlasů, protože mi tam zkrátka chutná. Zrovna v sobotu jsem si dala kuřecí nudličky s grilovanou zeleninou v pikantní rajčatové omáčce a výborně jsem si pochutnala. Pokud byste někdy měli cestu kolem, určitě se tam neváhejte zastavit. Bude se vám nejen líbit prostředí, ale taky nepohrdnete jídlem!





Pro dnešek to bude vše, mějte se krásně,

vaše A.

8 komentářů:

  1. jeej, vy ste aký cestovatelia :) tak užívajte a relaxujte :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme, to je pravda :D Děkujeme, Verunko :)

      Vymazat
  2. Ten interier tam fakt vzpadá skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale krásný, příjemný prostředí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kavárna vypadá hrozně krásně:)) moc hezké fotky:) a pořádně si užij dovolenou a odpočinek!!

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Andrejko. Dovču jsme si užili, jen jsme byli neustále na nohou, takže jsme si vlastně odpočinku moc nedopřáli :D Ale i tak to bylo super, pomalu chystám články :)

      Vymazat
  5. V kavárně by se mi líbilo, asi se tam někdy s přítelem zastavíme na kávičku. :)

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Mnam! Tohle s pritelem take muzeme! Milujeme jidlo a poznavani novych mist a kavarnicek s restauracemi. Skoda, ze to mame tak daleko. Musime zapatrat v nasem okoli.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)