středa 24. srpna 2016

SUMMER VACATION/ NOVÝ BOR/ DAY 1


Je to už pět dní, co jsme se vrátili domů z dovolené a já jsem stále plná zážitků a dojmů, které jsem ještě nevstřebala. Nejraději bych se vrátila zpátky a naplánovala další hromadu výletů po okolí, protože jsme nestihli ani čtvrtinu z těch překrásných míst, které stojí za to vidět na vlastní oči. Jsem ale vděčná za všechno, co jsme naopak stihli, i když to obnášelo každodenní brzké vstávání a celodenní stání na nohou. Nelituji ničeho. Lituji opravdu jen toho, že dovolená rychle utekla. Není to ale nic nového pod sluncem, bývá to tak zpravidla vždycky. A je jedno, jestli jedete na 3 dny, měsíc nebo třeba celý rok. Vzpomínky, zážitky i fotky vám ale nikdo nevezme, proto se pojďme společně ohlédnout za naším prvním dnem. Tedy za dnem, který obnášel zdlouhavou cestu na téměř druhou stranu republiky, ubytování se v hotelu a následnou procházku po městě.



Náš výlet odstartoval v pondělí 15.8. po osmé hodině ranní, kdy jsem společně s řidičem (svým přítelem), svou sestrou a jejím přítelem nasedla do auta a vyrazila do Olomouce na studijní, kde jsem vyřešila potřebné studijní záležitosti, koupila si kávu a konečně znovu nasedla do auta s pocitem nadšení, protože proč? Protože přeci jedeme na dovolenoooou! Poslední týden před ní jsme už totiž skutečně odpočítávali dny do našeho odjezdu.



Cestou jsem fotila všechno, co mě zaujalo a radovala se, že nejedeme celou dobu jenom po dálnici. Tam bych totiž neměla šanci spatřit tolik zajímavých míst a krásnou přírodu. V době oběda jsme se zastavili v Kolibě, kde jsme naplnili prázdné žaludky, abychom mohli spokojenější pokračovat v cestě.






Naším cílem, jak už jste pravděpodobně postřehli z názvu článku, bylo městečko s cca 11 000 obyvateli zvané Nový Bor. Tam jsme se měli ubytovat v hotelu Park Hotel Morris **** na zakoupený voucher, který jsme sehnali přes slevový portál Slevoking.cz. V ceně voucheru jsme měli polopenzi s 1-chodovou večeří a snídaní ve formě bufetu, wellness procedury, vstup do veřejné vířivky, volný vstup do aquaparku v České Lípě, kávu s domácím dezertem a palačinky s horkou čokoládou nebo čajem. Vířivku ani palačinky jsme nestihli, ale to nás vůbec netrápilo.




Po příjezdu k hotelu a vstupu do jeho suterénu jsme nevěřícně kroutili hlavou nad překrásným interiérem. Věděli jsme, že bude hotel hezký, ale až tak?? Na recepci jsme převzali klíčky od pokojů, z auta si vzali všechna zavazadla, a mezitím, co jsem telefonovala s tátou před hotelem, na mě mávala z balkonu sestra se širokým úsměvem od ucha k uchu s tím, že jejich pokoj je fakt krásný. Doslova řekla: luxusní. Těšila jsem se jako malá na ten náš a opravdu mi ségra nelhala. Pokoj jako z časopisu. Krásný, příjemný, útulný s velkým zrcadlem a balkonkem. ,,Tady se mi bude líbit", říkala jsem si.






Po vybalení zavazadel přišel čas na procházku pro nás po dosud neznámém městě Nový Bor se zastávkou v info centru a taky na kávu. Touha po kávě se ale rozplynula v okamžik, kdy jsme v kavárně Carlos Café nakoukli do nápojového lístku a uviděli nabídku nealko drinků, mezi kterými vládla i moje oblíbená Piňa Colada. Bylo rozhodnuto. Jednu prosím pro mě, jednu pro sestru a dva kiwi drinky pro naše přítele. Z kavárny jsme se zašli podívat i k místnímu přírodnímu koupališti, vedle kterého byly i tři tenisové kurty. Rovnou jsme si jeden z nich zarezervovali na následující den, protože jsme jako správní ,,dovolenkáři" nejeli pouze se zavazadly, ale i s tenisovými raketami. Cestou k hotelu jsem ještě nafotili několik fotek a hladoví utíkali na první večeři.











Večeři jsme si mohli každý den vybrat ze dvou menu pro daný den nebo z jídelního lístku pro hosty ubytované v hotelu. Pokud jsme si tedy zrovna nevybrali z denního menu, mohli jsme zvolit jídlo z toho stálého. Na výběr jsme tak měli každý den z cca deseti jídel. První večeři jsme zhodnotili jako nejslabší ze všech, ale chuťově špatná rozhodně nebyla. Zkrátka nic, co by urazilo, ale taky nic, co by nadchlo. Co mě ale osobně velmi zarazilo, byla cena bílého vína- za 1 dcl 55,-. Aniž bych si přečetla, že je cena pouze za 1 dcl, objednala jsem si klasické 2 dcl, jako si dávám pokaždé, a při placení se nám s přítelem protočily panenky. Víno bylo celkem dobré, ale za jednu skleničku bych dalších 110,- nedala. Možná si říkáte, co jsem čekala, když jsem ve čtyřhvězdičkovém hotelu, ale dát tolik peněz za jednu skleničku vína by mi bylo pokaždé hodně líto a raději než za ni jsem penízky utratila za výlety. Anebo pivo, haha. 



Po večeři jsme se ještě všichni čtyři přesunuli na venkovní terasu, kde bylo velmi příjemné posezení včetně houpacích ,,vajíček". A aby se ten náš první den zakončil se vším všudy, viděli jsme překrásný západ slunce, při kterém se mi tajil dech a připadala si jako na dovolené u moře než v České Republice. I takové krásy u nás jsou. A není jich zrovna málo.





Doufám, že se vám první post z naší dovolené líbil!

Dejte mi vědět dole v komentářích, které od vás tak ráda čtu. DÍKY za ně <3



Mějte se moc krásně,
vaše A.

3 komentáře:

  1. skvelé fotky a máš veľmi pekné tričko :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou dokonalé fotky :) Tam jsem ještě nebyla a těším se na další článek :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, ten hotel vypadá úžasně! :) A ty jsi kráska <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)