úterý 6. září 2016

FAVOURITE



Když jsem téměř po roce oprášila své oblíbené Melky, nevěřícně jsem kroutila hlavou nad tím, z jakého důvodu je vlastně vytahuji z botníku až na samém konci léta. Na žádnou kloudnou odpověď jsem nepřišla, proto jsem je raději nazula a vyrazila ke kamarádce. Od té doby jsem je měla na nohou celkem často a i přes vzniklé puchýře jsem je nepřestala mít ráda. Tomu říkám příjemné shledání! Společně s novými hodinkami Rosefield a náušnicemi z Juvelory.cz mi dělaly příjemnou společnost cestou do Opavy, kde mě čekal přítel a rovnou jsme pro vás nafotili tento outfit seskládaný z oblíbených jednobarevných kousků. Jedinou novinkou v mém šatníku je právě tato žíhaná vesta, která se hodí téměř ke všemu a nosím ji velmi ráda. Ostatně jako všechny další vesty, které vlastním. K ní jsem si oblékla černý top a bílé džíny, které už znáte. Co více k tomu napsat? Snad jen to, že se v poslední době snažím oblékat co nejpohodlněji a taky se snažím nosit věci, které mi v šatníku visí již nějaký ten pátek a stále se na ně nedostala řada. Ráda je kombinuji s věcmi novými, ale i s těmi, které naopak oblékám často.



waistcoat Modino/ top Lipsy London/ jeans Esmara/ shoes Mel by Melissa/ bag Mango/ watches Rosefield by Woodies/ earrings Juvelora.cz





Co na tento outfit říkáte? 

Mějte se krásně,
vaše A.

14 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! Za mě jsou Melky nejvíc pohodlné a dobře vypadající boty..miluji je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! S Melkami máš naprostou pravdu :)

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší a náušnice jsou hezké!

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě taková letní outfit, ikdyž venku to vypadá příšerně. Tobě to opět mega moc sluší, ten přehoz je super :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už je tam zase lééto :) Moc děkuji!

      Vymazat
  4. Krásný outfit, pohodlné mám i já sama nejradši :)


    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Sama tento styl oufitu neumim nosit, takze o to vice se mi libi na Tobe :) asi nemam koule na to si vzit ty krasne dlouhe cipy k triku/tilku. Pritom to vypada tak prima!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)