pondělí 12. září 2016

KÉRASTASE/ PARÁDIVKA.CZ


Přeji vám hezký start do nového týdne, se kterým jsem si pro vás připravila krátkou recenzi na vlasové produkty Kérastase z eshopu Paradivka.cz. Netuším, zda vám název eshopu něco říká, ale pokud ne, vůbec nevadí, ráda vás s ním dneska seznámím. Paradivka.cz se specializuje na vlasovou, pleťovou i dekorativní kosmetiku propagující značky Kérastase, L'Oréal Paris, Vichy a La Roche-Posay. Právě s těmito značkami jste se určitě už všechny setkaly a máte s nimi zkušenosti. Já vám dnes zhodnotím, jak jsem již zmínila na začátku článku, produkty zaměřené na péči o vlasy, které jsem mohla snadněji díky skvělému cestovnímu balení testovat na více místech. Pokud hodně cestujete, samy určitě víte, jak otravné je s sebou tahat například 250 ml šamponu a kondicionéru na vlasy. Není nad miniaturky, které vám bohatě postačí a nezaberou tolik místa. Proto jsem se při rozhodování, který z produktů Kérastase vyzkoušet, přiklonila právě k této variantě. Teď už se ale pojďme společně podívat, jak jsem se s testováním poprala a který z produktů mi sedl i nesedl.


Pro mne jednoznačně představuje ten největší boom vyživující denní krém na vlasy Nutritive Créme Magistrale, který je vhodný pro dívky a ženy s velmi suchými vlasy. To se bohužel týká i mé osoby, jelikož kudrnaté vlasy jsou svou strukturou zpravidla vysušenější, než tomu bývá u vlasů rovných. Péče o kudrnaté vlasy není žádná hračka, protože je celkem náročná a málokdy se vám povede najít takový produkt, který stojí za to, abyste do něj zainvestovali i podruhé. Velkou výhodou tohoto krému je nanášení do mokrých i suchých vlasů. Zkoušela jsem obě varianty a troufám si říct, že do suchých vlasů je to daleko lepší. Krém nezanechává vlasy mastné, naopak je vyživuje a dodává jim lesk. Používám ho vždy jen jako závěrečný krok po umytí a rozčesání vlasů, ale myslím si, že je vhodný i na častější používání. Určitě ho doporučuji vám všem, které trápí suché vlasy. Za zkoušku určitě stojí, třeba vám bude vyhovovat tolik jako mně. 



Na druhé místo bych z vyzkoušených produktů zařadila extra krémový šampon Resistance Bain Thérapiste pro poškozené vlasy, kterým jim má pomoci zacelením vlasových vláken a zabráněním před dalším poškozením. Šampon příjemně voní, vlasy po jeho použití zůstávají jemné a dají se snadno rozčesat. I po několika umytích nevidím žádný zázrak, ale určitou péči vlasům dodává. Vyzkoušela jsem již řadu šampónů a tento patří rozhodně mezi ty lepší. 



Jediným zklamáním (proto rovněž dávám tento produkt na samý závěr článku) je šampon Réflection Bain Chroma Captive určený pro normální a lehce zcitlivělé barvené vlasy. Neříkám, že je šampon špatný, ale není vhodný pro mé vlasy. Ty po jeho nánosu trpěly, byly tvrdé a nemohla jsem je pomalu ani rozčesat. Přiznám se, že jsem po zkušenosti s tímto šamponem dala rychle ruce od něj pryč a už se k němu znovu nevrátila. Bohužel to takto dělám se všemi šampony, které mají podobné účinky a vím, že mi nesvědčí. To ale nemění nic na tom, že pro jiné typy vlasů může být ten pravý ořechový. Chce to jen zkoušet a hledat, co sedne právě vašim vlasům. 



Otázka na závěr- vyzkoušela z vás některá již alespoň jeden z těchto produktů?
Jaký zaujímáte postoj ke značce Kérastase? 


Budu se těšit na vaše názory!

Hezký zbytek dne,
vaše A.

7 komentářů:

  1. Já právě od této značky ještě nic nevyzkoušela, ale ráda bych buď nějakou péči nebo šampon :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. S Kérastase jsem se zatím myslím nesetkala, ale vždycky všude čtu samé pozitivní recenze, tak snad někdy nějaký produkt vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. S touto značkou mám jenom super zkušenosti, na vlasy je to podle mě jedna z nejlepších :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. nemám zkušenosti :-) vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat
  5. Značku znám a určitě bych ji vyzkoušela ráda, zatím jsou moje zkušenosti nulové :). Co mě ale z článku zaujalo je právě vyživující denní krém pro suché vlasy

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem nezkoušela, ale výrobky vypadají lákavě :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)