pondělí 19. září 2016

MARIANNE DAYS 2016: SHOPPING TIME


Krásný pondělní den všem. Pokud sledujete můj instagram, určitě vám neuniklo, že jsme se s přítelem chystali na mnou nazývané ,,nákupní šílenství" ve Dnech Marianne. Ty probíhaly o víkendu od 16.-18.9., a jediný den, který jsme měli volný a mohli se tak po dlouhé době podívat do Avionu do Ostravy, byla právě neděle. S nastříhanými kupony v peněžence jsme vyrazili kolem půl jedenácté do Opavy, kde jsme si chtěli projít obchody jako F&F, Mohito, H&M a Rossmann. Ač jsem si myslela, že zrovna z F&F i H&M neodejdu s prázdnou, opak byl pravdou a kupony s 20% i 25% slevou zůstaly nevyužity. To stejné mne čekalo i v Mohitu i v Rossmannovi. Tam jsem si sice pořídila novou paletku MUR se stíny na obočí, ale na tu se samozřejmě žádná ze slev nevztahovala. Kromě těchto obchodů jsme nakoukli i do Tally Weijl, do kterého jsem mířila s jasným cílem: pořídit si basic tílka. Ha! Kdo by čekal, že tam v mé velikosti téměř žádná hezká nebudou? Nevadí. Nakonec jsem jeden červený top pořídila a k němu rovnou trhané džíny, které mi padly jako ulité. O to víc jsem měla radost, když jsem zjistila, že i Tally Weijl má alespoň 15% slevu ve dnech Marianne.



Další nákupy proběhly až v Ostravě, kde jsme využili alespoň JEDEN JEDINÝ kupon. Asi byste nečekali, že zrovna v knihkupectví, no ne?!? Sestra si přála knížku Než jsem tě poznala od Jojo Moyesové (mimochodem, film byl nádherný i srdcervoucí!), tak alespoň za ní se pár korun ušetřilo.


Přítel objevil v Time-out parádní džíny a polo tričko, takže jsem moc ráda, že ani on neodešel s prázdnou a ulovil bezva kousky, ze kterých má radost a hlavně mu tak moc sluší! Prošli jsme opravdu hodně obchodů, pár kousků jsem si nakonec odpustila a raději pořídila ty praktičtější pro nadcházející podzim. Teploty by se měly v současnosti pohybovat už jenom okolo 18 stupňů, takže letní oblečení musí jít bohužel stranou. Na druhou stranu se na podzim i s ním spojenou módu těším. Ve Stradivariu jsem tak nemohla nechat vínový bomber, který určitě znáte v růžové nebo khaki variantě. Já jsem vyzkoušela všechny tři, nakonec jsem se ale rozhodovala právě mezi vínovým a khaki. Už už jsem si byla jistá, že se mnou domů poputuje oblíbená khaki, jenže! Vzpomněla jsem si na svou prošívanou khaki bundu, která mi visí v šatníku, a bylo rázem rozhodnuto. Přítelovi se líbily obě, ale jak sám řekl- vínová je zajímavá, netradiční, navíc žádnou takovou jsem doposud neměla. Myslím, že jsem vybrala správně a nebudu litovat. Co myslíte?


Kromě toho mi v tašce ze Stradivaria přistály i nášivky evokující léto, které jednou skončí na džínové bundě či košili. Můj nápad to nebyl, k němu by se jistě rád přihlásil můj drahý, ale zazlívat mu to nemohu, haha.


Poslední nákupy proběhly v Zaře, kde jsem KONEČNĚ po několika nevydařených pokusech objevila vysněnou džínovou bundu, která se mi líbí jak barvou, tak i střihem a trhanými detaily. Díky za ni! Vyhrála jsem tak dlouhodobý boj! K ní jsem si ještě vzala tmavěmodré basic tílko, které je z nejpříjemnějšího materiálu a jistě ho všechny dobře znáte. Tedy alespoň vy, které v Zaře nakupujete.






 Z letošních dnů Marianne to bude všechno, vlastně se dá říci, že u nás s přítelem ani o Dny Marianne nešlo a moc jsme neušetřili, haha. A co vy? Propadly jste nákupní horečce a použily slevové kupony? Budu se těšit na vaše odpovědi! 




Krásný zbytek dne vám přeje
Vaše A.

11 komentářů:

  1. Některé kousky jsou bezvadné. Já se Dnů Marianne nezúčastnila, nechaly mně chladnou. :) Ale hodlám se rozšoupnou po vánocích, případně před vánocemi a doplnit si svůj šatník o nové kousky.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si ve ctvrtek koupila ten vinovy bomber v Avionu :-D je bezva :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné kousky! Nejvíc mě zaujal vínový bomber, právě dneska jsem si pořídila také bomber, ale khaki:) Každopádně na vínový mám také zálusk, protože ta barva je nádherná!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. tá vínová farba bundičky je nádherná :) všetko si si pokupovala veľmi pekné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné úlovky! Nejvíc se mi líbí ta bomber jacket, taky nutně nějakou potřebuju! xx

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem o Marianne dny nakoupila hlavně kosmetiku a dva kabátky na podzim a boty, takže jsem spokojena :) Ale těch lidi všude :/
    A ta džínova bunda je super :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)