sobota 3. září 2016

ROSEFIELD WATCHES BY WOODIES


Hodinky. Kapitola sama o sobě. Někdo bez nich dokáže žít, někdo bez nich nevyjde z domu. Já jsem ten někdo číslo dva. Hodinky jsou součástí mého života a zapomenout je doma by pro mě znamenalo stejnou katastrofu, jako když řidič zapomene klíče od auta, bez kterých nenastartuje a neodjede tam, kam má namířeno. To berte jen jako příklad, kterým jsem vám přiblížila, jak moc zle na tom jsem, když se tohle stane. Zkrátka hodinky patří ke mně jako třeba poslední dílek puzzle, aby dotvořil celek a vznikl obrázek. Nejenže jsou skvělým doplňkem, ale také pomocníkem při orientaci časem. Já vím, já vím. Od čeho máme v dnešní době mobilní telefony a podobně. Tento argument slýchávám často od lidí, kteří patří k té první sortě, která hodinky nepotřebuje. Je sice pravda, že jsem se už několikrát sama přistihla, že při položení otázky ,,kolik je hodin" jsem v rychlosti hledala mobil místo toho, abych mrkla na své hodinky na ruce. Ale nestává se to často. Samozřejmě znám i spoustu lidí, kteří vnímají hodinky stejně jako náramek a skutečně jen jako módní doplněk bez účelu. To ale není podstatné. Těmi pár řádky, které jsem napsala výše, jsem vám jen vysvětlila můj osobní vztah/postoj k hodinkám. Co by to ale mělo za smysl, kdybych vám rovnou jedny krásné a především minimalistické hodinky neukázala?


Věřím, že většina z vás už někdy zabrouzdala na eshop woodies.cz. Právě na něm jsem objevila Rosefield hodinky The Mercer Rosegold/White, které se mi už dlouho líbily z různých fotek na instagramu. Zvažovala jsem, zda do nich jít, až jsem nakonec uvažování nechala stranou a mám je doma. Doručení bylo do 24 hodin, takže si umíte představit moje odpočítávání po provedení objednávky. Přišly zabalené v jednoduché černé krabičce s certifikátem pravosti a vypadaly ještě mnohem lépe než na fotce. Vlastně jsem se jen zmohla na dlouhé ,,wooooow". 


Hodinky jsou lehoučké, minimalistické, snadno nastavitelné. Po přečtení návodu jsme s taťkou za pomoci malého šroubováku posunuli řemínek na mou velikost ruky a od té doby se staly mými favority. Pokud některá z vás plánuje koupi hodinek, vřele vám tyto rosegold krásky doporučuji! Myslím si, že nebudete litovat. A v případě, že by se vám nelíbilo růžové zlato, můžete zvolit klasické zlaté anebo stříbrné.



 Dejte mi vědět, jaký vztah máte k hodinkám vy a co říkáte právě na tyto.
Brzy s nimi očekávejte outfit! 


Vaše A.

8 komentářů:

  1. Zrovna jsem koukala na stejné (podobné?) s černým řemínkem :) jsou moc hezký, akorát mi chybí fotka na ruce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka na ruce bude v outfitu, brzy se dočkáš <3

      Vymazat
  2. Mohla bych se tě zeptat mimo téma? Ty studuješ VŠ v Olomouci? Na Palackého univerzitě? Můžu se zeptat, co konkrétně studuješ? Díky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou opravdu krásné, hned bych je brala také! Já jeden čas nosila hodinky pořád a nedokázala jsem se bez nich obejít, ale pak se mi rozbily a následovala dlouhá pauza. Teď mám doma nové, které už rok čekají na zkrácení, abych je mohla nosit. :D
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  4. Tento odstin je hodne nadcasovy a hodinky decentni a elegantni.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)