pátek 9. září 2016

SUMMER VACATION/ DAY 3 & DAY 5


Možná si budete říkat, proč jsem spojila třetí a poslední den z naší dovolené dohromady a vynechala čtvrtý, ale hned vám to vysvětlím. Právě z těchto dvou dní mám relativně nejméně fotek, což je tedy hlavním důvodem jejich spojení v jeden článek. Tím druhým je fakt, že vás nechci zahlcovat jenom články z dovolené a pokud to lze zkrátit, jsem jenom pro. Nejsem si jistá, zda vás stále baví tyto ,,cestovatelské" posty, takže mi určitě dejte vědět dole v komentářích. Mne osobně velmi baví, ale ráda bych, aby to bylo oboustranné a vy jste se, mí milí čtenáři, nenudili. To jsem chtěla shrnout jen tak na úvod článku, teď už se do něj rovnou pustím. Třetí den nás probudil studený vánek proudící okny, který nám jasně naznačil, abychom se před odchodem z hotelu pořádně oblékli. Začala jsem upadat do rozpaků, jelikož jsem si nevzala téměř žádné teplé oblečení. Naštěstí mě zachránily džíny, na které nikdy nezapomínám, a taky lehký kabátek, který jsem si sbalila na poslední chvíli s ,,co kdyby se náhodou ochladilo". A jelikož jsme vyráželi na blízký skalní hrad Sloup, kde byla zima a foukalo, ocenila jsem ho hned dvakrát tolik.



Hned v úvodu vám musím návštěvu hradu vřele doporučit (pokud někdy budete mít cestu kolem nebo jste z nedaleka), protože má zajímavou i poutavou historii a jde o velmi hezké místo. V době prohlídky jsme měli dokonce skvělého průvodce, který nešetřil vtípky během celého ochozu hradu, a tak se celá naše skupina smála neustále od ucha k uchu :D Kniha návštěv hovoří za vše a historky o poustevníkovi pobavily nejvíce. Z hradu jsme se ještě sami vydali po žluté stezce ke skalním jeskyním a následně autem k lesnímu divadlu, které bylo nedaleko od něj. Škoda jen toho, že se zrovna nekonalo nějaké představení. Bylo by skvělé sedět na dřevěných lavicích venku mezi stromy a sledovat dění na ,,jevišti".














Jelikož jsme si ten den vyhradili víceméně pro hrady a zámky, cestou do České Lípy jsme se zastavili na státním zámku Zákupy. Zrovna měl začít prohlídkový okruh trasy B, tedy hostinských pokojů a zámecké kaple. Trasa A, která obnášela reprezentační a soukromé pokoje, nás sice lákala mnohem více, ale protože nás tlačil čas, bylo rozhodnuto. Kdybychom ale nešli v době oběda, kdy jsme už opravdu nemysleli na nic jiného než na talíř s dobrým jídlem, prohlídka by se nám líbila mnohem více, haha.









Po příjezdu do České Lípy jsme tedy hledali restauraci, ve které se dobře najíme. Ještě stále jsme stíhali obědové menu, takže když nám na talíři přistál vepřový steak na žampiónové omáčce s kroketami, byli jsme v sedmém nebi. Naštěstí to nejen skvěle vypadalo, ale i chutnalo. Za málo peněz hodně muziky. O tom, že jsme ještě předtím zblajzli česnečku, ani nemluvím. Po obědě, který byl až v odpoledních hodinách, jsme se ještě v rychlosti přesunuli k vodnímu hradu Lipý a pak už hurá do aquaparku, do kterého jsme měli volný vstup v rámci voucheru. Ten nás ale bohužel zklamal!



Po návratu na hotel jsme se převlékli do sportovního a vyrazili na kurty. Po celý den mě ale chvílemi doprovázela špatná nálada (možná to bylo tím počasím a únavou z předchozích dnů, netuším), takže mi asi 10 minut trvalo, než mě to přešlo i v době tenisu a mohla jsem zase s úsměvem pokračovat ve hře. Díky bohu, že se náhle po špatné náladě slehla zem. 


U večeře jsme se celá naše čtveřice docela nasmála a vzpomínka na přítelovu odstřelenou kroketu k vedlejšímu stolu před hladového psíka nás bavila ještě následující den :D Aspoň si pochutnal i někdo jiný než my.



Tímto bych ukončila náš třetí den strávený v Novém Boru a pustila se do toho pátého, tedy dne odjezdu. 


dress Mango/ bag Obag/ necklace H&M/ watches, bracelet Michael Kors

Co bychom to byli totiž za turisty, kdybychom nenavštívili ve městě sklářského průmyslu alespoň jedno sklářské muzeum? Nebudu to dále prodlužovat, užijte si dávku umění, které je někdy až dechberoucí.





















Líbilo se vám? My jsme se tímto místem rozloučili s celým Novým Borem, nasedli do auta a vyrazili zpátky domů. Poslední naší zastávkou byl oběd v Hradci Králové, tedy ve městě, které mě učarovalo svou architekturou. Snad ho brzy navštívím znovu a pořádně si ho projdu. Pro dnešek je to všechno, o našem předposledním nabitém dnu vám povím brzy a tím zakončím celou sérii dovolenkových postů.




Mějte se moc hezky,

vaše A.

6 komentářů:

  1. Tvé posty mám ráda a hlavně když jsou o cestování! :) Si připadám jako kdybych tam byla s tebou :D Povedené fotky :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toho si moc vážím.. opravdu <3 Děkuji!

      Vymazat
  2. Cestovatelské posty mě baví moc, určitě v nich pokračuj! :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása <3 A outfit na první fotce je top!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Tak teda nevim, co me zaujalo vic! Ale hrozne se mi libi design te restaurace a nejvic me zaujalo sklarske umeni! To se mi vazne taji dech!

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa cestovateľské posty veľmi veľmi bavia, hlavne keď sú plné všemožných fotiek od pamiatok až po jedlo :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)