pondělí 17. října 2016

RETRO STYLE


Krásný večer všem! Nezapomněli jste na mě ještě? Pokud ne, jsem ráda, že čtete tento článek, jehož prostřednictvím vás po 14 dnech znovu zdravím. Máte se dobře? Já jsem minulý týden v pátek onemocněla, dokonce mě neminuly ani teploty. Momentálně je mi mnohem lépe, ale kašel se mě ne a ne pustit. Proto doufám, že vy jste žádného bacila nechytili a užíváte si krásně barevného podzimu, i když bývá chvilkami pochmurný. V sobotu tomu ale tak rozhodně nebylo, bylo teplo i slunečno, proto jsme se s přítelem vydali na krátkou procházku na čerstvém vzduchu a po dlouhé době nafotili outfit do sbírky. Měla jsem na sobě svou oblíbenou džínovou bundičku ze Zary, která je tak trošku retro, jak řekl můj kamarád, a pod ní nový svetřík z H&M. Společně se svetříkem mi dorazila i černá kabelka v hobo stylu, na kterou jsem si brousila zuby nějaký ten pátek. Přítel mi (doslova!) zakázal, abych si kupovala kabelku za 1300,- právě v obchodě, jakým je H&M. I když jsem si ji do kabinky tahala snad pokaždé, co jsme do něj zavítali, pokaždé jsem ji hodně nerada vracela zpátky na místo, odkud jsem ji vzala. Přítel mě ale na druhou stranu neustále ujišťoval o tom, že ji určitě brzy zlevní a budu mít pak dvojnásobnou radost. Hmmm...a zase měl pravdu. Jsem šťastná, že jsem ho poslechla a sehnala tak kabelku skoro o polovinu levnější z eshopu, kde zrovna probíhala akce na vybrané kousky i s doručením domů zdarma. Teď je jednou z mých nejoblíbenějších kabelek, kterou nosím poměrně často. Co na tento outfit říkáte?



jacket Zara/ sweater, shawl, bag H&M/ jeans Tally Weijl/ shoes Botovo/ earrings, watches, bracelet Michael Kors/ rings Avon





Mějte se moc hezky,

vaše A.

13 komentářů:

  1. Naprosta bomba, kocko! Kombinace rolaku a uzasne dzinsky je za me top! A odstin bordo jako prvek to jen podtrhuje!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Ty prstýnky jsou krásné.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ty doplňky jsou naprosto dokonalý! Outfit na jedničku, moc ti to sluší <3

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je moc krásný, ale musím pochválit něco jiného - hrozně se mi líbí tvoje vlasy, vážně, hrozně ti to sluší! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, ty jsi zlatíčko! Děkuji moc <3

      Vymazat
  5. Tento outfit sa mi veľmi páči ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný Outfit 🍂☺️ Ten šátek ma nádhernou barvu <3

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám všem, jste zlaté, holky! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šperky jsou nádherný! :) a máš moc krásný vlasy

    OdpovědětVymazat
  9. Máš moc pěkné články na blogu a fotky na instagramu:) Mohla by ses prosím taky podívat na můj blog?

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti sluší. Kabelka je boží, vypadá prostorně :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)