pondělí 3. října 2016

SEPTEMBER RANDOM PICS


Pěkný večer všem. Po čtrnácti dnech se tady znovu setkáváme u vámi dle statistik oblíbeného random postu. Venku už panuje typicky podzimní počasí, kdy se nám už i výrazně ochladilo, tak doufám, že si na to brzy zvykneme. Možná si kladete otázku, proč se ozývám s takovou prodlevou, což vám samozřejmě ráda vysvětlím. Právě před dvěma týdny mi začal předposlední semestr před státnicemi a už po prvních třech dnech jsem měla hlavu ,,v pejru". Nevěděla jsem, s čím začít dříve a jak si všechno naplánovat, abych stíhala a nepropadala panice. Naštěstí jsem zachovala chladnou hlavu (alespoň prozatím), během týdne si nastřádala materiály ke své bakalářské práci, přečetla další knihy a začala s některými úkoly. Kromě toho, že vím, že pro mne bude tento rok tím hektickým a nejtěžším ze všech, taky rovněž vím, že na sociálních sítích už nebudu tolik aktivní jako doposud. Budu doufat, že to se mnou tak či tak zvládnete, budete mít pro to pochopení a zůstanete mi nadále věrní. Bez vás by to tady nebylo ono a blogování by nebylo takovou zábavou, jakou je. Proto DĚ-KU-JI, že mě stále navštěvujete a píšete mi hezké zprávy i komentáře, které mne těší. A co jsem vlastně dělala celých 14 dní kromě záležitostí, které se točily kolem školy? 


Skončilo mi moje vyspávání do devíti hodin, ale občas se našel den (především v sobotu), kdy jsme si s přítelem pospali a byli za to vděční. 


Nikdy jsem nezapomínala na vydatnou snídani, ale pokud bylo času nazbyt, dopřávala jsem si i dobroty, které běžně v brzkých ranních hodinách nestíhám. Pokud tedy zrovna nechci, ať mi ujede vlak nebo autobus. Rozhodně jsem si oblíbila ovesné vločky s bílým jogurtem, kokosem a různým druhem ovoce, taky ale slanou snídani v podobě vajíček se zeleninou (domácími rajčátky!) a tím nejlepším vícezrnným chlebem, který je samá ovesná vločka nebo semínko. Kdyby vás zaujal, je k sehnání v Lidlu za necelých 40 korun. 




Taky obědy stály za to. Mámin nedělní oběd (losos s brambory plněnými zeleninou) byl opravdu výtečný a rýže s čínskou směsí patří k mým oblíbeným jídlům už pěknou řádku let.




Vedle samého jedení jsem ale i cvičila, respektive spíše posilovala a tvarovala svou figuru. Snažím se cvičit alespoň 5x týdně po 20-25 minutách, což zrovna ne vždycky vyjde, ale skutečně se snažím. Posilování mě baví, hlavně když vidím narůstající svalovou hmotu a úbytek v centimetrech. Hned se potom pouštím do cvičení ještě s větším elánem než doposud.


Jeden den z víkendu náležel i fotbalovému zápasu, kdy jsem se jela pokaždé dívat na svého přítele, jak hraje. Většinou vycházelo počasí a byl krásný slunečný den, z čehož jsem se radovala. Cestou na zápas jsem z nudy občas něco vyfotila, což můžete vidět i tady na následujících třech fotkách.



Jednou jsme se s přítelem snažili nafotit i nový outfit. Bohužel z něj ale nevzešlo příliš hezkých fotek, protože dost foukalo, a tak jsem alespoň zachytila detail a prostředí u rybníku, které mám moc ráda.


V pondělí 27.9. jsem se konečně po více než půlroce viděla se svou nejmilejší kamarádkou Kristou, na kterou jsem se těšila jako malá, protože mi vážně moc chyběla. Strávily jsme spolu necelé 3 hodiny, skvěle si popovídaly a dokonce si i předaly dodatečné dárečky k narozeninám a svátku. Krista mě zná jako své boty, takže pro mne nebylo (i když vlastně bylo!) překvapením, že vybrala něco z mého oblíbeného voňavého Lushe a taky něco z bižuterie. Má skvělý vkus, takže jsem byla z dárečků hrozně nadšená a moc moc moc jí za ně ještě jednou děkuji <3 Doufám, že se brzy zase uvidíme!






Poslední věc vlastně událost, která se udála, byla Kristýnčina narozeninová oslava. Ta se konala v sobotu 1.10. v baru Koktejly a sny, ve kterém slavila své 30. narozeniny i má kamarádka Lucinka, pokud si dobře vzpomínáte. Tentokrát jsem ale bohužel zapomněla foťák, tudíž mám pro vás jen ukázku kytičky, kterou jsem nechala Kristýnce navázat u nás ve městě a myslím si, že se slečně z květinářství moc povedla. Ve skutečnosti byla ještě krásnější, skoro jako svatební. Co myslíte? 


Pro dnešek to bude všechno!
Budu se vám snažit zase brzy ozvat.



Mějte se krásně,
vaše A.

7 komentářů:

  1. Téda, mám z těch fotek obědů úplně hlad. :)

    A dárky jsi dostala moc hezké...

    Ela

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky, vsechny maji svuj pribeh a moc me zaujaly! A to tvoje telo, jak se rysuje, jdu si psat o recept, tentokrat uz o konkretni <3

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné fotky:) a z toho jídla bych si hned něco dala:D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky :) a super, že na sobě makáš, pěkný tělo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, dárečky k narozeninám jsou kouzelné. Přesně něco takového by udělalo velkou radost i mě :) Jinak jak vidím všechno to jídlo, tak jsem dostala šílený hlad. Takže po zveřejnění komentáře běžím do kuchyně :D

    GIVEAWAY o Beauty Box Lookfantastic

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé fotky, mám veľmi rada takéto články :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)