pondělí 28. listopadu 2016

MY MONTH IN PICTURES


Ahooooj. Tolik mě mrzí, že jsem se tak vzdálila blogerskému světu a kvůli nedostatku času nejsem schopna psát pravidelné články. Zrovna dneska jsem se tak sama sebe ptala, jak je to už dlouho, kdy jsem psala poslední. Zjištění: před měsícem a půl. To sice není až taková dlouhá doba, nicméně se mi po blogování sem tam zasteskne, jako je tomu právě dnes. Předem je mi jasné, že ho zveřejním a potom se na dlouhou dobu zase odmlčím, protože škola, kolem které se teď všechno točí, je přednější. Vlastně celkově ten reálný svět kolem mě je něco, na čem mi záleží a taky něco, co má skutečnou hodnotu. Proto ho chci žít naplno.. se svou rodinou, přítelem, kamarády. Se všemi, kteří do mého života vnášejí samou radost a já jim to mohu oplácet. Dnes bych vám ale mile ráda zrekapitulovala celý listopadový měsíc, který byl víceméně dobrým. Již koncem října jsem si začala dělat starosti ohledně narozeninového dárku pro přítele. Měl mít půlkulatiny, tudíž jsem pro něj chtěla vymyslet něco speciálního.


A volba padla na hodinky, které měl uložené v odkaze už nějaký ten pátek s tím, že si je jednou pořídí. Hodinky jsou švýcarské značky Invicta a i přesto, že jsem měla zpočátku strach kupovat takovou dražší položku přes internet, nakonec jsem stejně neodolala. Naštěstí přišly v naprostém pořádku. Dala jsem je do dárkové krabice, obsypala raffaellem a dárek byl na světě. Teď je přítel z ruky už téměř nesundává <3


Moji rodiče mu pak koupili dort v Opeře, který nejen dobře vypadal, ale i chutnal. Sice mi připadal drahý vzhledem k jeho velikosti, ale za to byl výborný. Rozhodně jeden z nejlepších dortů! 


Týden po přítelově oslavě narozenin jsme podnikli třídenní výlet do Prahy. Nebyl teda úplně podle mých představ, ale tak trošku jsem s tím dopředu počítala. Co se mi ale na ní líbilo?


Ranní snídaně a ten nejlepší cereální koláč! Když pominu, že jsem na této naší zastávce ztratila kdovíjakým způsobem svou novou čepici, bylo to fajn. 


Nákupy na Pankráci. Ty by byly super, kdyby trvaly kratší dobu. Poslední dobou nenávidím nakupování v obchodních centrech, mnohem raději objednávám cokoliv přes internet. Líbila se mi ale vánoční výzdoba i hodina strávená v knihkupectví. Třešinkou na dortu byly zeleninové lasagne k pozdnímu obědu, které bych klidně jedla neustále dokola. 



Jo a v Nanu Nana jsem si pořídila 3 nejlepší věci! <3


V restauraci Black Dog jsem pak ochutnala pro mě dost netradiční kombinaci jídla - tortillu plněnou ovocem, zeleninou a hovězími líčky s chilli kořením. Nejsem zrovna milovník hovězího masa, nikde ho nevyhledávám, ale zkusit se má všechno. Tohle byl dozajista gurmánský zážitek! 


Další následoval v moment, kdy jsem poprvé naživo spatřila skvělou Jitku Boho na křtu jejího nového alba. Jitku jsem vždycky obdivovala, je nejen krásná, ale i chytrá. V ten večer se mi to zase potvrdilo. Jitka má neskutečné charisma! 



V sobotu jsme se jeli podívat na hokej do Mladé Boleslavi, která hrála s Vítkovicemi. Bylo docela vtipné nacházet se na stadionu, ve kterém vás obklopují mladoboleslavští fanoušci a vy jste v takzvaném kotli soupeřů :D Po hokeji jsme se přesunuli do středověké krčmy v Dětenicích, která mě doslova nadchla. Nemám z ní žádné fotky, ale řadím ji k nejlepším zážitkům doposud. To je něco neskutečného! Pokud jste o ní ještě nic neslyšeli, koukněte na její webové stránky a rozhodně ji neváhejte navštívit!


Sobota byla naše odjezdová. Dopoledne jsme si prošli svatomartinské trhy na Náplavce, podívali se na Vyšehrad a skvěle se najedli v oblíbeném Yam Yamu. 







Po návratu z Prahy nás doma čekalo nejroztomilejší překvapení vůbec! Malý ježeček!!! V mrazu se potuloval po naší zahradě a hledal, co by snědl, naštěstí ho taťka chytl a postaral se o něj. Nemyslíme si, že by dlouho přežil. Teď ho máme ve sklepě, kde má všechno, co potřebuje- od svého místa až po stravu. 


Přítel měl pak dvojnásobné překvapení. Už jsem vám říkala, jak mě hrozně štve, že přítel oslaví narozeniny a vzápětí za 5 dnů má ještě jmeniny? Jo a o měsíc později jsou zase Vánoce? Achjo :D Jmeniny jsem ale letos vyřešila jednoduše. Chcete mít spokojeného přítele? Kupte mu kornout gumových bonbónů Pedro (a snažte se být nenápadní, když mu je potom na tajňačku ujídáte)!  


Měsíc plný oslav! I tak by se dal listopad nazvat. Jakmile jsme totiž oslavili jedny narozeniny, hned nás čekala oslava dalších. Kdo by je ale neměl rád?

Jedna kytička pro přítelovu tetu!


A dárečky pro naši oslavenkyni Leničku. Tak to vypadá, když zbožňujete Yankee Candle a chcete tou vášní nakazit i někoho dalšího, haha.



Kromě oslav narozenin jsme se na chvíli s bandou mých přátel proměnili v námořníky a užili si bezkonkurenční námořnickou párty, která byla opravdu jako na vlnách. Po dlouhé době to byl skutečně vydařený večer! 


Námořnickou párty bych ukončila dnešní povídání, některé fotky si nechám zase do jiného článku.


Mějte se moc hezky a užívejte si vánoční čas!

Vaše A.

9 komentářů:

  1. These are such great pictures! I really enjoyed seeing them and reading your captions.

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. juuuj ježko je super! :)))) krásne fotky a budem sa tešiť na ďalšie tvoje príspevky aj keď niekedy po dlhšej dobe :) verné čitateľky ťa budú sledovať aj naďalej, takže len užívaj život :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Boží fotky! Mrzí mě, že jsme se na tom koncertu nepotkaly, měla jsi do mě strčit haha :)

    OdpovědětVymazat
  4. Boží fotky!! Čas to je nepřítel :D to moc dobře znám

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a hodně dobrého jídla ! Tak se pozná dobrý měsíc, haha :)

    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky <3 A nutně potřebuji do Nanu nana :D ty věci vypadají nádherně :)


    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. krásný fotky! :) a s odmlkou ti úplně rozumím, taky se mi vše točí kolem školy a práce a když už je čas, chci ten čas využít v tom reálným světe, ale i přesto mi blogování chybí.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)