úterý 10. ledna 2017

AHOOOJ!

Třikrát hurá, nový článek je na světě! V prvé řadě vás chci všechny moc moc pozdravit a přivítat v tom našem společném novém roce 2017. Pro mnohé je sedmička šťastným číslem, tak ať tomu tak tedy je a celý rok stojí za to! Ale určitě se mnou souhlasíte, že se na každém roce najde vždy něco krásného, na co člověk nezapomíná, naopak vzpomíná. A neskutečně rád! Já bych za ten loňský rozhodně vyzdvihla pětileté výročí s mým milovaným, víkendový pobyt v Jihlavě, mou narozeninovou black&white párty,  oslavy a grilovačky s rodinou a přáteli, letní dovolenou v Novém Boru, festivaly, přítelovy narozeniny a v posledním měsíci roku především Vánoce, které jsou kouzelnými pokaždé! Jsem zvědavá, co přinese tento rok, nicméně začal celkem dobře. Absolvovala jsem už dvě ústní zkoušky z české i německé lexikologie na výbornou, a to beru prozatím jako úspěch. Čekají mě ještě další čtyři ústní, tak se jen modlím, aby mě štěstí neopouštělo a stálo při mně jako doposud. A to stejné přeji i všem, kteří tento článek čtou a tráví většinu času stejně jako já zaboření v knihách a nekonečném množství papírů. Nebojte, ač se to nezdá, brzy bude určitě po všem. Kéž bych jen nebyla v absolventském ročníku, nepsala bakalářku a neměla v květnu první státnice... Ale o tom teď rozhodně psát nechci. Studování jsem si zvolila sama a baví mě to, tak nač si stěžovat? Místo toho bych vás ráda seznámila s faktem ohledně blogu a ten se má takto: chci začít zase přispívat co nejpravidelněji a hlavně nenuceně, spontánně. O tom, co bude zrovna aktuální a o čem se s vámi budu chtít podělit. 


Teď už vám ale chci jen popřát hezký zbytek večera a dobrou noc <3


Vaše A.

1 komentář:

  1. Všetko dobré v novom roku! Nech stále zažívaš také krásne momenty ako v tom minulom! :))
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)