čtvrtek 12. ledna 2017

CALVIN KLEIN

 ,,Sny se mají plnit o Vánocích"- ano, povídá se. Podle mě to ale není to nejpodstatnější. Své sny si může člověk plnit během celého roku, pokud si to přeje a má z toho radost. Nejsem žádnou výjimkou. Ale když vám někdo.. a ten někdo je váš nejmilovanější partner.. splní vaše tajné přání při pouhém světle z hořících svíček u vánočního stromečku, má tento okamžik úplně jiný význam. Uvědomíte si, že existuje i někdo jiný, někdo, kdo vás dokonale zná, vidí do hloubi vaší duše, co si přejete, udělal by pro vás první poslední, a komu dělá radost především to, když máte radost právě vy. Takový splněný vánoční sen je nezapomenutelný. A v momentě, kdy to nejméně čekáte, má ještě větší kouzlo. Rozpláčete se dojetím a nevíte, co máte říct. Proto toho druhého mlčky obejmete a ten přesně ví, co to znamená. TOHLE je láska. Slova nejsou potřeba, potřeba je jen vědět, že jste vděční za přítomný okamžik a za to, že máte jeden druhého. A proč vám tohle všechno píšu? Dostat spodní prádlo od CK jsem si přála už dobré tři roky, ale nikdy jsem o tom nemluvila. Vždycky jsem ho jen obdivovala a přemýšlela nad tím, jestli by mi taky tak slušelo jako modelkám na fotografiích. Snila jsem o tom, že jednou budu jeho majitelkou i já. O tom, že má můj přítel stejný vkus, jsem nikdy nepochybovala. Ani o tom, že mě dokáže neustále překvapovat a já to u něj nikdy až do posledního momentu neprokouknu, haha. Ale tohle bylo tak nečekané a nádherné, až jsem si nebyla jistá tím, zda se to skutečně děje a zda je ta taška Calvin Klein s dárkovou krabicí uvnitř skutečně pro mě. Až přání od Ježíška mě v tom utvrdilo. A nejen v tom. Mám přítele, který mě zná jako své boty! Že je ale tím nejhodnějším a nejmilovanějším partnerem, to vím už skoro 6 let!
<3


 
Mějte se krásně!

Vaše A.

14 komentářů:

  1. Tak to je naozaj na nezaplatenie mať takého priatela. Je vidno, že si ta všíma a vie čo sa ti páči.
    Mimochodom pekná supravička.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásne :) Nemyslím teraz to prádielko (ktoré je tiež bezpochyby fakt krásne), ale to gesto od priateľa. :) XX

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné prádlo a je moc krásné, že ti plní sny. Ach, ta láska!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je boží dárek, nádhera! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  5. úplne viem o čom hovoríš, pretože môj priateľ ma takisto dokonale pozná, a vždy mi dá na nejaký sviatok presne to, čo vie, že by som si napríklad nekúpila, ale veľmi po tom túžim :) sú tí naši chlapi proste skvelí :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalost sama :) Taky jsem dostala prádlo od CK :)

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat
  7. Love it!!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal.

    OdpovědětVymazat
  8. Takovéhle překvápko pod stromečkem by se mi taky líbilo! :) Ale spodní prádlo od CK miluju, i když jsem si ho koupila sama :)).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  9. aaa vyzeráju fakt uuužsatne !! neskutočné su fakt ! :O :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  10. Všem děkuji za takové skvělé ohlasy <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)