úterý 14. března 2017

MRKVOVÝ DORT VŠECHNO ZACHRÁNIL!


Ahojte všichni! To mi to s tím pravidelným přispíváním moc nevyšlo, co? Cítím se fakt hrozně. Dokonce se stydím po dlouhé době cokoliv napsat, protože TAKHLE to vypadat rozhodně nemá. Než se ale nutit do článků, na které se nemohu pořádně soustředit, tak raději nepíšu žádné. Je to velmi jednoduché. Veškeré dny (mimo ty, kdy jezdím do školy) trávím mordováním se s bakalářkou, aby byl výsledek celé práce alespoň trochu přijatelný a já měla !UF! alespoň jednu starost z krku. Bakalářka je věc 1. Věcí 2 se má všechno ostatní. Přitom je toho tolik, co bych s vámi ráda ze svého života sdílela... Doufám teda, že ta chvíle brzy přijde a my se tu budeme setkávat zase častěji. Dnes bych se vrátila v čase jen o kousek nazpět, a to k víkendu, kdy jsem měla po dlouhé době foťák při ruce a snažila se tak zachytit pár momentů.


V pátek večer čekala mého drahého rozlučka s kolegou z práce, takže jsem využila příležitosti a domluvila si srázek s holkama, po kterých se mi už stýskalo. Celý večer jsme strávily v opavské vinárně U Krbu, kde nám bylo tak dobře, že bychom tam pravděpodobně seděly až doteď, kdyby nás obsluha před půlnocí ,,nevyhodila", haha. 


TOP předkrm

Sobotní den začal s mírným bolehlavem a náladou pod bodem mrazu. Pustila jsem se teda do referátu a doufala, že mě to co nejdřív přejde. Hmm, to nevyšlo - drželo se mě to až do odpoledne. Lepší nálada přišla až s cappuccinem a mrkvovým dortem, který přede mě na stůl postavila usmívající se servírka. Ooo bože (ooo miláčku!), děkuji za obojí, pomohlo mi to jako nikdy, i když se snažím těm dobrotám plných sacharidů neustále vyhýbat. Po zbytek soboty jsem ale byla pozitivně naladěna, takže mi to za to stálo a mrkváč byl parádní jako vždy <3 Už teď si to chci celé zopakovat! 


Ty hodinky mi-lu-ju !



... a jeho taky! 



Pro dnešek to bude ode mě všechno, zase mám práce nad hlavu...


Mějte se moc hezky,

vaše A.

4 komentáře:

  1. Věnuj se hlavně škole, to je přednější, blog počká :) a ty hodinky jsou boží

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že mám tak chápavé čtenářky :) Děkuji moc! :*

      Vymazat
  2. Úplně v pohodě...lepší jeden článek krásně napsaný a propracovaný, než dvacet odfláknutých :-) Jinak mrkvový dort je srdcovka ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, mrkvovej dort, neznám nic lepšího! <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)