úterý 25. dubna 2017

VÝLET DO LEDNICE & 6 SPOLEČNÝCH LET


Krásný úterní večer! Pokud mě stále sledujete na instagramu, určitě vám neuniklo, že jsem minulý týden ve středu ukončila 3. ročník na VŠ i včetně odevzdání bakalářské práce na sekretariát naší katedry. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Posledních 14 dnů bylo vážně hektických. Vlastně to všechno začalo už koncem března, kdy jsem se začala připravovat na zkoušku z literatury 20. století. Přihlásila jsem se na 4. dubna a měla jsem opravdu co dělat, abych se na ni stihla řádně naučit. Vše ale dopadlo, jak nejlépe mohlo. Po ní jsem se mohla věnovat přípravě na zbylé zápočty a taky na poslední ústní zkoušku ze stylistiky. Byly to pro mě snad nejnáročnější dva týdny mého života. Učila jsem se ustavičně každý den, do toho dokončovala bakalářku, referáty i další povinné úkoly. Hlavně jsem si dávala pozor, ať na nic nezapomenu. Na můj růžový lístek ,,CO VŠE MUSÍM UDĚLAT" toho stále čím dál více přibývalo a já už pomalu, ale jistě vyhlížela koš, abych ho tam mohla s klidem zahodit. A to se taky ve středu 19. dubna stalo. Ten pocit byl k nezaplacení. Vše odevzdáno. Tečka. Zvládla jsem napsat bakalářskou práci o 47 stranách, ačkoliv se to zpočátku zdálo tak nereálné. Teď už se jen modlím, aby nějakým způsobem prošla, obhájila jsem ji, a zároveň zvládla poslední nejnáročnější část, a to státnice. To slovo mě děsí. Dokonce mě donutilo sepsat plán, podle kterého se striktně řídím, abych všechno v rámci možností stihla a nepodcenila to. Tohle bude ještě dlouháááá jízda, takže mi, prosím, držte pěsti! <3


Páteční den před Velikonocemi jsme si s přítelem přivstali a vyrazili do města Lednice. O den později jsme totiž slavili naše šestileté výročí, takže jsme tento výlet pojali zároveň jako jeho součást. Počasí nám ale zrovna dvakrát nepřálo. Bylo dost chladno, takže jsme vyzmrzaní (ehm, hlavně já) už kolem 16:00 prchali domů do tepla. V Lednici se nám ale i přesto moc líbilo, a o co nám šlo nejvíce - užili jsme si krásný společný den. Prostředí okolo zámku bylo už jen samotnou třešinkou na dortu. 









Po příjezdu domů jsem si dala horkou sprchu, upravila se, hezky se oblékla a těšila se, až bude náš výlet pokračovat, tentokrát v obklopení nějakého výborného jídla v prostředí naší oblíbené restaurace. Lépe snad to výročí ani strávit nejde! My dva o samotě u romantické večeře, u které nechyběl předkrm ani dezert. Jak já jsem se přejedla!!! Ale nelituji ani jediného sousta, protože jídlo bylo zas a znovu bezkonkurenční. Jako předkrm jsem si tentokrát dala carpaccio z červené řepy a s kozím sýrem a bez váhání můžu říct, že to byl jeden z nejlepších předkrmů, které jsem kdy jedla. A to nepřeháním. Takže: DĚKUJI, MILÁČKU, ZA TAK SKVĚLÝ ZÁŽITEK! <3





A protože mě přítel překvapil vloni na naše 5. výročí, které pro mne hodně znamenalo i kvůli oblíbenému číslu 5, tak jsem si pro něj jedno takové přichystala letos zase já. Výročí není o dárcích. Výročí je o lásce, kterou k sobě dva lidé vzájemně pociťují. To mám vždy na paměti, protože je to to nejcennější. Ruku na srdce - bez lásky by nám na světě nebylo dobře! Nic nám ale nebrání toho druhého potěšit, obzvlášť při takové příležitosti. A i já jsem se neskutečně moc těšila, až v přítelových očích zahlédnu jiskřičky radosti. Tommy Hilfiger (polo tričko od TH) mi přání splnil a z mého drahého udělal ještě většího fešáka, než jakým byl doposud.


Mně se zase oči rozzářily, když na mě čekal v pokoji s pugétem jedenácti růží. Ví, jak květiny miluji a nikdy na ně nezapomíná. Co může být víc? 


Výročí jsme završili zapálením šesti svíček na dortu, který jsem sama dělala (škoda, že nemůžu říct PEKLA,hah:)). Žádné mistrovské dílo, kterým bych se mohla chlubit, to není, ale svůj účel jako každý rok splnil. 




V závěru článku musím poděkovat svému příteli za všechno, co pro mě dělá, i když spolu kolikrát bojujeme. Vždycky si ale říkám, že to tak má být. Všechno nemůže být přece sluníčkové, občas je potřeba se ,,poškádlit", protože nás to jako pár posouvá dál a o to více si vážíme šťastných okamžiků i každé společné vteřiny, která patří jenom nám! 

Díky za vše, lásko!

<3


Vy se mějte moc krásně a dejte mi vědět dole v komentářích,
jak vypadá vaše zamilované výročí s partnerem! 


Vaše A. 

5 komentářů:

  1. Sest let je krasne cislo a moc Vam preji, aby jste i nadale byli tak stastni :) A Lednice je nadherna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Veľmi vám to spolu pristane a gratulujem vám! :) Skvelý článok

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, máš z výletu opravdu nádherné fotky :) Lednice je úžasné město, chtěla bych se tam vdávat! Gratuluji vám k výročí a přeji dalších X šťastných let spolu! Láska je to nejdůležitější! :) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky, skvelá atmosféra z nich ide ;) PS : máš krásne vlasy ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)