úterý 6. června 2017

JEDEN OUTFIT ZE ŠUPLÍKU


Třídím si tak složky s fotkami v notebooku a najdu jednu s označením ,,DNES". Co by tam tak mohlo být? Po rozkliknutí je mi to hned jasné. Jedná se o fotky outfitu ze 4. dubna, které jsme s přítelem pořídili po mé úspěšně absolvované zkoušce (samozřejmě takto jsem na zkoušku nešla:)). Haha, můj drahý by asi nebyl zrovna nadšený, kdyby zjistil, že ještě nespatřily světlo světa. Toho blogového samozřejmě. Na mém instagramu jste totiž pár fotek zahlédnout mohli. V době zkouškového a následných příprav na státnice jsem se pokoušela přispívat alespoň tam. Teď už mám ale volno a byla by škoda vám některé fotky neukázat i na blogu. Co se týče ,,outfitu ze šuplíku", tak ten mě naprosto charakterizuje. Nějakou dobu jsem si nebyla jistá, v čem se vlastně cítím ze všeho nejlépe, až jsem na to konečně přišla. Tento outfit je právě jeden z těch, ve kterém jsem to právě já. Moje osobnost. Nakonec to podtrhly nové hodinky z Woodies, které bych nejraději nesundávala z ruky, kdybych nemusela. Patří teď rozhodně k mým nejoblíbenějším a díky jejich minimalistickému vzhledu se hodí téměř ke všemu. 





t-shirt Zara/ jacket Atmosphere/ jeans F&F/ bag Mango/ shoes H&M/ choker Accessorize/ watches Rosefield


A v čem se vy cítíte dobře? Líbí se vám tento outfit?

Budu se těšit na vaše reakce.


Vaše A.

2 komentáře:

  1. veľmi milý outfit! :) ja sa v poslednej dobe cítim najlepšie vo wide leg pants and teniskách - moje momenálne go to :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)