středa 14. června 2017

VÝLET DO ZOO I ZA APEROLEM


Dnes byl parádní den. S budíčkem v 6.50 jsem se rychlostí blesku vyhrabala z postele, uvařila si kávu a udělala ze sebe člověka. V 7.55 jsem už seděla v pokoji na koberci, kde se mi sestra pokoušela zkrotit hřívu a udělat z ní dva francouzské copánky. Povedlo se. Hurá. Můžeme na výlet. Musím říct, že pro mé vlasy je to neskutečná úleva. A bod navíc i za to, že se v nich cítím skvěle (i když minimálně o 5 let mladší - a ne, nepíšu to jen proto, že mi to dnes potvrdil i průvodčí ve vlaku, který si prohlížel studentskou průkazku s datem mého narození, haha). Na výlet jsme vyrazily do olomoucké ZOO, kde jsme sice byly už nesčetněkrát, ale ZOO je ZOO. Ta nikdy neomrzí. Navíc - nejet tam, tak neuvidíme show jedné z opic, která nás rozesmála natolik, až jsme uronily pár slz. A to ani nemluvím o tom, že svůj komický výstup zakončila vyčůráním vsedě na větvi s výrazem ,,mám vás všechny v paži". To už jsem se vážně neudržela a vyprskla smíchy na celé kolo. Za poslední dobu to byla jedna z nejvtipnějších věcí, kterou jsem asi viděla. Škoda, že mě to napadlo natočit až po celém opičím představení. Určitě by to vyhrálo video roku, haha. 






Po návštěvě ZOO jsme se ještě hladové přesunuly do samotného centra Olomouce a vychutnaly si výborné obědové menu U Červeného volka. Aperol byl už jen samotnou třešinkou na závěr. A klidně bych si ho dala znovu. Za mě jednoznačně nejlepší letní drink na osvěžení! A jaký chutná vám? 


Mějte hezký zbytek večera,

vaše A.

2 komentáře:

  1. Ty copánky ti moc sluší :-). Zoo mám také všeobecně ráda, ještě když vyjde počasí, není lepšího výletu. A Aperol jsem vyzkoušela teprve nedávno, nikdy dřív mě to k němu netáhlo (nechápu proč), no a teď už vím, že jsem dělala poměrně velkou chybu :-D!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  2. nice blog.follow you

    pls follow me:)

    neon-rider-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)