pátek 7. července 2017

ACH TY VOLÁNKY


Volánky. To je moje slabost. Líbily se mi před x lety. Vlastně byly populární i v době, kdy jsem se narodila a taky mnohem dříve. Která žena by je nemilovala? Schválně píšu jen ,,žena", protože muži k nim zaujímají zcela jiný postoj. Mnozí z nich je od srdce nenávidí. Někteří je schvalují. Jiným je to jedno. Pár výjimkám se docela líbí. Top, který mám na sobě, mi (bacha!) můj drahý schválil. A já se mu nedivím. Jakmile jsem ho v F&F uviděla, nedalo mi to, a i když se mi hrozně nechtělo, šla jsem si ho vyzkoušet. Měly jsme se ségrou čas, tak proč ne. Nakonec jsem ho tam ale nechala a koupila si jiný. Trošku paradox, že? O týden později mi už ale visel v šatníku a já si tak leda klepu na čelo, proč se mnou domů neputoval ihned. Vždyť je boží! Pokud se vám líbí, určitě se na něj zaběhněte kouknout- je z aktuální kolekce a pro milovníky růžové je k zakoupení i v této barvě. U mě jednoznačně zvítězila modrá!


t-shirt F&F/ jeans Esmara/ shoes Baťa/ bag Mango/ watches Michael Kors/ sunglasses Taxido





 Mějte krásný víkend!

Vaše A.

7 komentářů:

  1. Ten top je nádherný! Když se volánky začaly nosit, tak se mi to vůbec nelíbilo, a teď mám doma už několik věcí s volánky a vypadá to krásně :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  2. Wau. Volánky su super. Tebe to sekne a strašne sa mi páči, ako si to oživila tou červenou kabelkou. Krásne :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. páči sa mi aj top s volánikmi, aj celý outfit si dokonale zladila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Top je naprosto perfektní :))

    OdpovědětVymazat
  5. topík s volánikmi je perfektný, tá farba tomu dodáva šmrnc a veľmi ti pristane! ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  6. Ja volánky tiež zbožňujem ale tento top som ešte nevidela tak sa musím po ňom popozerať. Prajem pekný deň:)
    https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)