pondělí 10. července 2017

ČERNOBÍLÁ KLASIKA


Dá se vůbec něco pokazit černobílou kombinací? Podle mě přímo vyzývá k tomu, aby byla doplněna o nějaký výraznější prvek a vytvořila tak dohromady jednoduchý, ale přitom zajímavý outfit. O ten jsem se v tomto případě pokoušela i já. Svou nejoblíbenější sukýnku ze Zary jsem zkombinovala s černým body-topem a vše podtrhla černým chokerem a kabelkou s nášivkami, která mě neskutečně baví. Není nad to, když se cítíte pohodlně a zároveň dobře. Móda by měla být zábavou- ne nadarmo se totiž říká, že dokáže o člověku mnohé vypovědět. Tak doufám, že vás baví alespoň z poloviny tolik jako mě!



body Topshop/ skirt Zara/ shoes Baťa/ bag Zara/ sunglasses H&M/ watches Michael Kors






 Mějte krásný týden!

Vaše A.

7 komentářů:

  1. Kombinace je naprosto skvělá, sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, veru, čiernobielou nikdy nič nepokazíš. Velmi pekne. A kabelka je top :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. To body je nádherné a celkově, ta kombinace se moc povedla:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)