pondělí 14. srpna 2017

DRDŮLEK


Krásné pondělí! Je načase, abych zveřejnila fotky outfitu, ve kterém jsem si vyšla jeden teplý podvečer v Třebíči. Pořád bylo minimálně kolem sedmadvaceti stupňů, ale v naší oblíbené uličce byl stín a příjemný chládek. Celý týden mě totiž na dovolené trápila rýma, takže jsem si o to více cenila čerstvého vzduchu, kdy se mi (konečně!) lépe dýchalo. Halenku i šortky z outfitu jsem ulovila v C&A, kde běžně nenakupuji, ale v tomto případě mile překvapilo. Možná se taky ptáte, co to mám na hlavě. Tento drdůlek z části vlasů jsem si celkem oblíbila hlavně ve dnech, kdy nechci, ať mi vlasy padaj do obličeje. Sem tam se v něm cítím vtipně, ale o to víc mě baví. Aspoň to není taková nuda. A co si budeme povídat - s mými vlasy toho moc nezmůžu. Teď už jsem konečně ostříhaná o cca 20 cm a hned jsem o něco lehčí. Určitě budou se mnou souhlasit ty z vás, které máte dlouhé vlasy, jak moc je to s nimi úmorné zrovna v létě, kdy se lepí snad všude venku panují ta nechutná vedra.




shorts, T-shirt C&A/ shoes, sunglasses H&M/ bag Mango/ watches Michael Kors




Mějte se krásně,

vaše A.

4 komentáře:

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)