pátek 1. září 2017

MÁME BYT!


Ahooooj. Doufám, že se máte všichni fanfárově, protože já rozhodně. Ptáte se, proč se ZASE sakra, Aneto, vždyť jsi slíbila, že budeš přispívat častěji! neozývám? Mám totiž jednu velkou novinku. Od poloviny srpna jsme se s přítelem začali koukat po nabídce bytů k pronájmu, než časem půjdeme do svého. Nu, a ono se to semlelo rychleji, než jsme v to sami doufali. Jedno dopoledne jsem brouzdala po internetu, až jsem narazila na útulný byt v ideální lokalitě a především za relativně rozumný nájem. Neváhala jsem ani minutu a co nejrychleji kontaktovala majitele bytu. Nikdy nezapomenu na ten pocit štěstí, když mi do hodiny zazvonil telefon, a pán, který zněl po hlase velmi příjemně, mi nabídl možnost prohlídky. Domluvili jsme se tedy rovnou na konkrétní datum a od té doby jsem pořád tajně doufala, že nám to vyjde. Na středeční prohlídce (23.8.) jsme se dozvěděli, že uchazečů o byt se panu majiteli ozvalo celkově dvanáct a nás si vybral do užšího výběru. Zaradovali jsme se. ,,To by mohlo vyjít", říkala jsem si. I přesto jsem se ale trochu bála. Po prohlídce jsem si celou cestu domů přemítala v hlavě, co a jak by mohlo/nemohlo být a jak bych se asi cítila, kdyby to nevyšlo. Já vím. Není to konec světa. Nabídek je spousta. Ale ten pocit, kdyby to vyšlo, se mi v tu chvíli zdál prostě k nezaplacení.


A ono co? Ono to skutečně vyšlo!


Ze všech zájemců jsme se panu majiteli zalíbili nejvíce, a když mi přítel na druhý den ráno potvrdil, že je byt skutečně ,,náš", byla jsem štěstím bez sebe. Teď vám ale určitě dochází, proč najednou nemám vůbec čas. Potřebovala bych, aby měl den alespoň 48h, protože za těch 24h se toho moc stihnout nedá. Naší největší zálibou je teď obcházení obchodních domů s nábytkem a příslušenstvím do bytu (Ikea, Jysk, Kika a podobně), také porovnávání cen a pořizování toho nejzákladnějšího, bez čeho se hned na startu zkrátka neobejdeme. Někdy je to únavné, ale na zařizování jsem se vždycky těšila a opravdu si to užívám. Zítra začínáme malovat, tak se už teď těším na výsledek. Ještě mě čeká velký úklid a následné vybalování některých krabic, ale vůbec mi to nevadí. Spíše naopak. Všechno je pro nás nové,  je to velký krok do budoucna a já jsem šťastná, že jsme v tom společně a plníme si naše sny. Mějte se moc krásně! Vaše A. 

3 komentáře:

  1. Mohu se zeptat na jakých stránkách na internetu jste hledali byt?
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. To je paráda, gratuluji k velkému životnímu kroku!:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)